Friday, May 26, 2017

Zelfvoorzienend geheel


Kon ik mijn eigen pik maar afzuigen. Dan was ik zelfvoorzienend geweest. Jammer genoeg deed de natuur ons naaien door mijn piemel net niet lang genoeg te maken dat ie mijn keel in kan. Toen moesten we dus hele benarde posities innemen om hem er alsnog in te krijgen. Mensen dubbelvouwen enzo. Maar de wet van zelfbehoud zegt dat energie altijd afneemt dus kun je niet de hele dag in zo'n positie zitten. En soms moet je ook kakken en alles aan je bed afvegen is ook een beetje lui. Ik heb veel geleerd van een bed vol met stront. Allemaal huidziektes krijg je ervan. die stank went wel maar die schimmels deden mijn longen uitbranden. Ik had nooit gedacht dat er speciaal papier was ontwikkeld om je anus mee schoon te schrobben. Mijn hond deed het normaliter, maar na het overlijden van die vierpoter werdt ik genoodzaakt om het zelf te doen. Het UWV wilde mijn lening ook niet verhogen dus een nieuwe kon ik ook niet nemen. Het klinkt allemaal heel vies, maar met een stuk papier aan je kont zitten vegen is net zo vies. Vreemde planeet, deze aardbol. Waar ik vandaan kwam deden ze niet zo moeilijk over veel dingen. Ik zal me maar aan moeten passen en hun cultuur kopieren net zoals die immigranten uit de woestijnstaten doen.

No comments:

Post a Comment