Wednesday, May 3, 2017

Meneer Balin is mijn alter ego

Meneer Balin is mijn alter ego. Het is de persoon die als een mokerhamer alles beëindigd wat niet werkt, of hem tegenzit. En hij is groot en lomp. En niet lomp in de zin van asociaal zijn, maar in de manier waarop hij met een ongelooflijke enorme hoeveelheid kracht en vitaliteit obstakels wegwerkt.
Vaak met enorme, enorme explosies, en niet die vieze Hollywood explosies met zo'n gele vuurbal, maar met een hele diepe dreun, harder en grover dan je ooit had gehoord. Waarin 55 kubieke meter grond en stenen en kiezels de lucht in wordt geworpen en als een modderregen op de aarde terugkletst. En dan hoor je helemaal niemand meer praten, of huilen of zeiken, want iedereen is gewoon dood. Klaar ermee!

Ik vind kinetische projectielen altijd al fascinerend. Vooral tank shells. Of artillerie vuur. Vooral als ze in groepen geconfigureerd staan. Zo moet ik bijna lachen hoe die mannen tijdens de tweede wereldoorlog constant staan te pompen en die zware kegels de hele dag de hemel in lopen te blazen. Dat soort dingen vind Balin heel fijn. Want het is een manier om zijn intenties te verspreiden.

Ook ruimteschepen vind Balin lomp. Vooral als ze aan elkaar gelast zijn en net lijken alsof ze van de schroothoop komen. Niet zo'n 'sleek-ass' starship zoals de Enterprise ofzo, maar een rickety, rock, chemical combustion raket. Met deurtjes die je nog met WD-40 moeten openmaken omdat ze zitten vastgeroest omdat je op die Tropische planeet veel te lang jezelf liet pijpen door hele mooie en geile aliens.

Ik vind autoriteiten ondermijnen ook altijd fijn. Balin ook. Ik kan me nog goed herinneren hoe Balin in sommige online spellen die hij speelde op de computer DIRECT de admin in de server voor zijn kanus knalde, waardoor hij werd gekickd. Niet dat balin dat uitmaakt want hij logt gewoon weer in en schiet de admin meteen wéér dood. Waardoor Balin een permanent-ban over zich heen kreeg, en een week later op geen enkele server meer kon. Wat achteraf best grappig was, maar toen best eenzaam.

Balin blaast de hele server op met dynamiet. Net zoals Sunny. Dat was een andere vriend van mij, die nóg lomper was als Balin. Als Balin nog érgens over nadacht, dan was Sunny degene die totaal irrationaal gewoon ALLES vernietigde!

Ik zie mezelf ook als een redder van de Aarde, waarin een 2 kilometer lang ruimteschip vanuit een onbekende ster door de aarde atmosfeer neerdaalt, en de mensen al vanuit hun kantoordepressies komen toegestroomd om te gaan kijken wat er gaat gebeuren. En nog voor de verwondering indringt bij die honderden miljoenen mensen die tegelijkertijd op tv meekijken, gaan ineens de laadkleppen van mijn schip open en komt alle stront eruit flikkeren die ik op alle planeten uit dit universum had verzameld. En dat moet de mensen dan wel hopelijk overtuigen de situatie die ik met die stront door je ziel wil doen indringen. Zie de kinderen lachen, hoe er honderden miljarden kubieke meters aan stront op het asfalt kletst en duizenden en duizend ruiten doen barsten door de impact van de klap. En de mensen die geplet worden of verdrinken interreseert Balin niets, want die vliegt zo weer weg.

Da's poep vegen voor de bewoners van de aarde. En heel lang, en veel...
Klaar ermee!

No comments:

Post a Comment