Saturday, May 20, 2017

Huid eraftrekken

Ik heb nog nooit een planeet meegemaakt die zó ridiculous was als deze. Echt waar. En het ligt niet aan mij, dat weet ik zeker. Als het niet aan mij creatieve humor lag dan was ik binnen 3 weken dood, en dat meen ik ook echt. Dood door jullie ellende!~

Ik had op school een hele mooie tekening gemaakt van een man die gevild werdt. Auw. kuch. kuch. De persoon die het vel eraftrekt zit onder het bloed. Je kunt nog net zien hoe de huid aan de handen vastzit voordat de beul hem geoogst heeft. De tekening is nu erg bekend bij mij op school en meerdere mensen hebben er zelfs een copietje van. Zelf heb ik hem gevectorizeerd en groot opgeschaald en uitgeprint op dik papier. Hij hangt momenteel in mijn atelier en nieuwkomers vinden het vaak zó akelig dat ze 'aaaah' 'ooooh' en 'jezus christus' roepen en dan hun hand op de mond leggen.

Maar het allermooiste aan dit alles is, is dat die dingen echt gebeurd zijn.
Er zijn écht mensen helemaal gevild geweest. Als straf, als rechtvaardigheid.
'Voor een juichende menigte van duizenden...'

En om die reden begon ik dit stuk ook met;

'Ik heb nog nooit een planeet meegemaakt die zó ridiculous was als deze...'




Binnenkort ook t-shirts en sweaters van verkrijgbaar!

No comments:

Post a Comment